Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w zespół łączących się usług i korzyści. Świadczymy usługi dla najpopularniejszych przedsiębiorstw, wdrażając kompleksowe testy jakości obsługi klienta. Co miesiąc wykonujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, dokonujemy sprawdzenia norm obsługi, badania form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie firmy, by poznać ich mocne i słabe strony, a także szanse i ryzyka pod kątem możliwości rynkowych rywali.
Dziennikarz: Andreas Kollmorgen
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
SecretClient to metoda badania sposobu obsługi klienta - mystery shopper, dokonywana podczas odwiedzin w placówkach sprzedaży lub innych miejscach obsługi klienta. Tajemniczy
Klient – przygotowany i przeszkolony
agent Mystery Shopping, odpowiadający ustalonej grupie docelowej klientów, sprawdza ustalony zakład, miejsce obsługi, placówkę i realizuje założone działania. Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej długość i jakość w stosunku do założonych norm, sposób prezentacji oferty, umiejętność rozróżnienia potrzeb konsumenta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Badaniu mogą być podległe również: umiejętności pro-sprzedażowe, dostępność materiałów POS, schludność i porządek na terenie placówki.
Dziennikarz: Kyuyoung Do
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Marketing i reklama powinny odgrywać kluczową rolę dla każdej firmy, która chce przyciągać nowych i utrzymywać dotychczasowych klientów. W praktyce mają one najróżniejsze narzędzia do wykorzystania, dzięki którym zarówno oznakowanie firmy, jak i możliwość przestawienia w ciekawy sposób oferty czy dostarczenia najważniejszych
informacji o dostarczanych produktach będzie stać na wysokim poziomie.
Dodatkiem do sprawdzenia jakości obsługi jest łączenie odwiedzin Mystery Shopping z testem kanałów komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci kontaktują się z przedsiębiorstwem za pomocą dostępnych ścieżek komunikacji, jak np.
telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony
www (mysteryweb). Tajemniczy Klient sprawdza jakość i szybkość kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, sposób reagowania na wątpliwości i pytania klienta, przyjazność, przestrzeganie standardów, łatwość uzyskania informacji itd.
Oferta SecretClient obejmuje także audyt podmiotów
programu lojalnościowego, partnerskiego, konkursu lub promocji. Wskazuje plusy i minusy akcji, szanse rozwoju i zagrożenia, pomaga w sformułowaniu właściwej strategii wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród. Periodyczne badania przeprowadzane w trakcie wdrażania programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji objętych programem i pozwalają sprawdzać czy pracownicy zależni należycie wykorzystują program jako narzędzie zwiększenia sprzedaży.
SecretClient realizuje badania Mystery Shopping B2C i
B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców
finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.
Wyniki testów SecretClient mogą być dostępne już w trakcie badania w panelu on-line. Przynosi to wiele cennych wniosków, mocnych podstaw do ulepszenia firmowych zasad postępowania z klientem. Są użyteczne w motywacji i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę kwestionariuszy, zdjęć, nagrań itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów badawczych przez całą dobę.
Oprogramowanie zawiera mnogość opcji analizy oraz wizualizację rezultatów. Dostęp do raportów ma miejsce na różnych poziomach uprawnień, zgodnych z hierarchią firmy. Pozwala to dzielić się wiedzą i wynikami badań z autoryzowanymi menedżerami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, zespołami sprzedawców.