Dobra reklama to jedna druga sukcesu. Wiedzą o tym na pewno osoby prowadzące swój biznes. Bez reklamy nie przebijesz się, nie będzie Ciebie ani Twojej firmy w świadomości ludzi, a skoro jesteś tam nieobecny, to niestety nie zarobisz na swoje utrzymanie.
Dziennikarz: "PictureYouth"
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Z
reklamy korzystają zatem wszyscy (bez wyjątku), nie każdy jednakże zdaje sobie sprawę, iż odpowiednia selekcja reklamy ma potężne znaczenie. Jaką więc wybrać reklamę, aby wyniki były opłacalne? Proponujemy w tym momencie reklamę kontekstową. Nie wiesz, czym jest? Zachęcamy do przeczytania poniższego artykułu oraz odwiedzenia Reklama kontekstowa w Google Display Network.
Reklama kontekstowa to metoda prezentowania bogatych usług internetowych, takich jak e-mail,
strony internetowe, czaty, fora dyskusyjne czy komunikatory. Najważniejsze jest w tym temacie dopasowanie treści reklamy do zawartości strony, na jakiej jest ona ulokowana.
Najistotniejsza jest koncepcja tej reklamy mówiąca, iż osoba, która się z nią spotka zareaguje pozytywnie, gdyż będzie ona połączona z przedmiotem, który ciekawi owego odbiorcę. Każdy z nas widział, jak jakaś reklama potrafi zdenerwować. Wszystko ma miejsce poprzez to, że jest ona niedopasowana i widzimy ją w niewłaściwym momencie.
Reklama kontekstowa działa całkowicie odmiennie, pojawia się tam, gdzie powinna dzięki czemu nie denerwuje odbiorcy.
Taka reklama zdoła mieć miejsce w dwóch wariantach. Pierwszy z nich to reklama, która jest wyświetlana na zewnętrznych stronach internetowych, na których właściciele wyrazili chęć ogłaszania takich treści reklamowych. Wynika więc pytanie: w jaki sposób taka reklama dociera do naszego potencjalnego konsumenta?
Otóżspecjalne algorytmy potrafią przeanalizować treść wszystkich podstron, kreując przystosowany profil tematyczny strony. Mało tego, owa reklama wyświetla się tylko na stronach, które są bezpośrednio związane z tematem działalności reklamodawcy. Reklamę taką odbieramy w formie tekstów, ale dodatkowo też grafik czy animacji.
Dziennikarz: MBWA PR
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Działanie wielu korporacji w dużej części skupia się na działaniach marketingowych i stałym ewoluowaniu swych produktów. Nie można ukryć, że przy tak bogatym i przesyconym towarami rynku trudno jest wejść z nowym projektem, który w żadnym stopniu nie będzie nawiązywał do sprawnych już artykułów. Funkcjonujące agencje dokładają sporą atencję do poczynań indywidualnych
firm na rynku i czujnie monitorują ich plany. Jest to zwłaszcza istotne dla czołowych firm, które wiodą prym na przykład na rynku urządzeń mobilnych.
Inny typ to reklama sponsorowana.dodatkowe czytanie (
www.probudiament.pl/)Wyświetlana jest ona bezpośrednio na stronie rezultatów wyszukiwarki użytkownika. Po uiszczeniu odpowiedniej opłaty link do konkretnej strony jest stawiany na górze listy stron, jakie stanowią odpowiedź wyszukiwarki na wpisane przez internautę słowa kluczowe.