Jak działać w czasach kryzysu

W czasach niezbyt dobrej koniunktury nie można załamywać rąk i trzebamądrze pomyśleć o tym, co jest możliwe do zmiany w swoim biznesie.
Nadal do wyboru jest dużo opcji. Sposoby takie jak program lojalnościowy (możesz poczytać więcej pod adresem ), czy promocja bezpośrednia to tylko kilka. Są to działania z których może skorzystać każdy prowadzący działalność.

W tym wpisie przybliżymy najskuteczniejsze metody na radzenie sobie w obecnych czasach i poszerzanie sprzedaży.

Sprawdzony sposób na zdobycie klienta

walka o wzrost sprzedaży
Dalej całkiem dobrze działają się ulotki. Oczywiście część przechodniów nie weźmie ich w ogóle, w kilku przypadkach takie ulotki reklamowe trafią do kubła. Jednak ogromna skala takiej reklamy umożliwi nam na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i w efekcie wciąż jakaś część może zostać naszymi klientami.
Wielką zaletą ulotek są niskie koszty, które sprawiają że ta metoda reklamy jest dostępna dla wielu przedsiębiorstw.

Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe i katalog nagród to metoda na bardziej sowity zysk wykorzystując bieżącą bazę klientów. Przez liczne zachęty namawiamy ich do regularnych zakupów, co oczywiście przekłada się na zyski. Jest to też rozwiązanie dobre do przyzwyczajenia do naszej firmy klientów, bo będą oni mieli nawyk do stosowania naszej karty lojalnościowej dzięki czemu mniejsze będzie prawdopodobieństwo, że przejdą do konkurencji.

Nie zapomnij o facebooku

działania krok po kroku są istotne
Wielu klientów używa facebooka, twittera czy pozostałych serwisów społecznościowych. Dobrze by nasza firma była tam obecna oraz żywo tam się udzielała. W jaki sposób przełoży się to na sprzedaż? Przede wszystkim jest to bardzo dobra promocja naszej firmy, dzięki czemu budujemy zaufanie wśród odwiedzających. Po drugie jest to wymarzona okazja do promowania niektórych z naszych wyrobów – jak choćby poprzez promocje na daną grupę tylko dla podążających za nami klientów.

Tego typu szans na rynku pomimo kryzysu jest wiele. Dobrze nie popadać w pesymistyczne nastroje i podjąć próbę stworzenia planów na poszerzenie sprzedaży. To wciąż jest możliwe.
Na podstawie danych z: Bonus Club
Dziennikarz: Katarzyna  Pawłowska 
2023-03-28
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.