Powodzenie w biznesie mają ci, którzy są w stanie połączyć marketing internetowy ze standardowymi formami reklamy. Tak naprawdę bowiem najistotniejszy jest właściwy przekaz, który możemy wysłać w świat za pomocą różnorodnych narzędzi marketingowych. Miej na uwadze więc, że planując promocję swojej firmy nie powinieneś zapominać, że jak marketing to połączenie online i offline.
Dziennikarz: enn-here
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
W najbliższym okresie w rzeczywistości bardzo dynamicznie będzie się rozwijał sektor mobilny, zaś wartościowy content będzie stosowany we wszystkich czynnościach komunikacyjnych i informacyjnych przedsiębiorstw. Nic się nie zmieni w kwestii wyszukiwarki Google, chociaż na pewno kilka zmian algorytmów doświadczymy.
Pamiętaj, że
wnikliwe opracowanie to często najlepsze źródło danych? Tak jest i w niniejszym wypadku - kiedy klikniesz ten link, odkryjesz inne pomocne materiały.
Na pewno zwiększy się rola video marketingu, a więc YouTube. Na pewno wzrastać będzie moc social media. Co jednak istotne, w najbliższym okresie nastąpi większy powrót do reklamy standardowej, a wszystko dzięki coraz bardziej zaawansowanej personalizacji w działaniach marketingowych.
Klienci chcą się czuć wyjątkowo, pragną ażeby przekaz był skierowany bezpośrednio do nich. Taką samą potrzebę odczuwają współpracownicy handlowi i biznesowi. Tą metodą po paru latach fascynacji internetem, to jakie daje możliwości, mamy powrót do standardowej reklamy, ale w nowej, ulepszonej odsłonie. Spora ilość małych i średnich firm zauważyła, że pomimo dużych inwestycji w marketing online, to tradycyjne metody, jak ulotki, rabaty oraz naklejki reklamowe zapewniają największą ilość klientów. Technika druku polepsza się niezwykle szybko. Tak naprawdę jedynym ograniczeniem jest kreatywność. W ten sposób istnieją ogromne możliwości, takie coś możemy dostać w wielu działaniach marketingu tradycyjnego. Więcej informacji na ten temat w tym źródle: