Założenie sklepu z odzieżą to nienowatorski pomysł, jednakże za to innowacyjny może być sposób jego prowadzenia i proponowany produkt. Bo nie od dzisiaj wiemy, że
rynek odzieżowy w naszym kraju zawładnięty jest przez zagraniczne marki.
Odzież zawżdy towarzyszyć będzie człowiekowi, w związku z tym warto zainwestować w tą branżę i rozwinąć skrzydła . Tylko jakim sposobem nie stracić się w lesie przodujących
tygrysów mody i zawalczyć o swój łup? Kiedy chcesz zgarnąć dużą część targetu, powinieneś wpierw rozsądnie zaakcentować terytorium swych łowów, czyli wyselekcjonować właściwą lokalizację dla naszego sklepu w dżungli miejskiej. Masz dwie możliwości: albo sklep wolnostojący, albo „klatka” pod auspicjami galerii handlowej. Jeśli zdecydujesz się na sklep w centrum handlowym, wtenczas warto – oczywiście w miarę twoich możliwości finansowych – wybrać oraz ustalić z dzierżawiącym miejsce na parterze, jak najbliżej głównego wejścia. Ewentualny
klient wkraczając bądź wychodząc z galerii, za każdym razem będzie mieć twój butik w zasięgu wzroku. Powinno się wystrzegać się lokalizacji na trzecim lub drugim piętrze, ukrytych gdzieś w zakątku galerii, bo jeżeli nie masz wyrobionej marki, to nikt nie wysili się, aby rzucić okiem na tablicę informacyjną i odszukać twój sklep w tymże molochu . Musisz wyposażyć swój sklep w stosowne dodatki, w tym w stojaki metalowe.
Dobra lokalizacja to tylko jedna strona medalu, druga to – specjalizacja, czyli dobry towar.
Spodobał Ci się zaprezentowany wpis? Jeśli tak, to na pewno usatysfakcjonuje Cię również
kompleksowy opis, który stworzyliśmy w linku pod spodem.
Musi być on dobry jakościowo, powinien posiadać dobrą cenę, a zwłaszcza dobry krój.