Prężny rozwój outdooru

Outdoor to aktualnie jeden z najprężniej rozwijających się segmentów rynku mediowego. Spowodowane jest to paroma kwestiami. Przede wszystkim ulega zmianie efektywność reklamy telewizyjnej. Albowiem zamieniamy swoje przyzwyczajenia i zamiast leniuchowania przed telewizorem wolimy spotkania z przyjaciółmi czy aktywność fizyczną.

reklama zewnętrzna
Dziennikarz: Robert (Bob) Hetherington
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Istotne znaczenie ma także fakt, że tzw. reklama uliczna zaczyna być pozytywnie oceniana przez samych konsumentów. Sądzimy, że z pomysłem stworzony layout promocyjny wpisuje się w krajobraz miasta a co więcej może być jego ozdobą.

Reklama wizualna, zarówno w dużych miastach jak i małych miejscowościach, ma zwrócić uwagę przechodniów, kierowców, wszystkich tych którzy znajdą się w jej pobliżu. Powinna w związku z tym być odpowiednio duża i interesująca, intensywnie oddziaływać na psychikę człowieka poprzez niepowtarzalny design. Najważniejsze, aby została zauważona i co najbardziej istotne - pozostała w pamięci odbiorców. Z tego względu najpopularniejszą formą reklamy stają się telebimy.

Reklama na Telebimie w Trójmieście jest dobrze widoczna o każdej porze, niezależnie od nasłonecznienia oraz warunków atmosferycznych. Informacje docierają do szerokiego kręgu odbiorców. Ocenia się, iż docierają do prawie 90% społeczeństwa. Taka forma reklamy, jako ma większą przewagę niż wielkoformatowe ekrany plazmowe czy plakaty. Nie tylko skutecznie dociera do potencjalnych klientów, ale także koszty jej wyprodukowania są o wiele niższe niż typowe koszty reklam radiowych i telewizyjnych. Zobacz koniecznie: przykłady.

Wielkim plusem outdooru, z punktu widzenia reklamodawcy jest fakt, że nie możliwości by go wyłączyć. Jak najbardziej konsument (zobacz kredyt konsumencki wrocław) może zechcieć omijać go wzrokiem, ale bez wątpienia unikanie reklamy zewnętrznej nie jest możliwa jak np, jak przełączanie programów telewizyjnych lub wychodzenie do kuchni w trakcie trwania telewizyjnych reklam.

Outdoor ma przed sobą świetlane lata. Rosnąca gospodarka i rola tzw. miejskich konsumentów będą dodatkowo potęgować popyt. Z trudem więc będzie sobie wyobrazić miasta bez telebimów.
2021-06-29
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.