Co wybrać, co będzie korzystniejsze? Telebim czy billboard? Obie możliwości mają plusy i minusy, jednakowoż to za telebimem przemawia większa ilość pozytywów

Wiele osób myśli, co jest lepsze? Billboard czy telebim? W tym temacie nie ma z pewnością właściwej odpowiedzi, ale mimo to, przed zadecydowaniem, należy zapytać się, a raczej kilka pytań. Po pierwsze, ile pieniędzy możemy na to przeznaczyć? W jakim miejscu planujemy zamieścić reklamę, jaki powinien być jej format, no i wreszcie jaki jest jej target?
billboard reklamowy
Dziennikarz: warrenski
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Billboard jest nośnikiem treści reklamowej o znacznych wymiarach, występuje zwykle w postaci tablicy albo plakatu. Billboardy są często podświetlone, żeby można je było zobaczyć w porze nocnej. Rozmiary dostępne są różne, zaczynając od formatu europejskiego (czyli 5,04 x 2,38 metra), przez 4 x 3 metry i wyższe - 6x3, 12x3, 12x4, po citylighty (1,2 x 1,8). Citylighty najczęściej zamieszczane są na wiatach przystanków czy latarniach, są jednakowoż zamieszczane w metrze billboardy o rozmiarze 6m2. Billboardy o wymiarach od 50 do 300 m2 określane są megaboardami i występują w dużych miastach. Więcej na ten temat - telebim przy Grodzieńskiej w Sokółce.

Kolejne tematy

Zaawansowany podnośnik koszowy – jakie jest współcześnie podstawowe zastosowanie tej maszyny na rynku?

podnośnik koszowy
Dziennikarz: Glen Wallace
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Nowoczesny człowiek ma do dyspozycji wiele przydatnych maszyn, których przeznaczeniem jest ułatwianie wykonywanych czynności. Rzecz jasna, odznaczają się one najczęściej naprawdę dużą popularnością i na rynku oferowane są coraz bardziej funkcjonalne maszyny. Jedną z nich jest podnośnik koszowy. Jak sama nazwa sugeruje, urządzenie jest przeznaczone do podnoszenia, między innymi ludzi, w specjalnym koszu, na dużą wysokość. Jest to najlepsze rozwiązanie przede wszystkim dla osób pracujących na wysokościach. Do czego w takim razie przeważnie stosowane są podnośniki tego rodzaju?


Telebim to nośnik treści reklamowych w formie ekranu korzystającego z wizualnych środków, który jest złożony z diod LED. Dobrą przewagą nad ogromnym ekranem plazmowym jest zdolność dostrzeżenia obrazu pomimo znacznej intensywności promieni słonecznych oraz dogodna rozdzielczość spowodowana wyższym poziomem jasności ekranu telebimu - przyjrzyj się bliżej - tu więcej na temat. Tego typu ekran mamy okazję zamontować zarówno na świeżym powietrzu, czyli tak zwana reklama outdoor, jak wewnątrz – reklama litery blokowe w Krakowie indoor. Spośród tych dwóch możliwości z pewnością dogodniejszym wyborem jest telebim. Naturalnie jak każdy inny nośnik taki rodzaj reklamy ma zalety i wady. Dla niektórych koszt może być za wysoka, chociaż to się powoli zmienia. Równocześnie reklamy pokazywane na telebimach są zdecydowane bardziej widoczne niż te na billboardach czy plakatach. Ponadto, treść reklam jest także częściej dostrzegana, gdyż jest to treść, która zmienia się dynamicznie.

Co więcej, należy wspomnieć o wyższej jakości obrazu, wyraźnym rezultacie, widoczności w każdych warunkach pogodowych, a także o każdej porze dnia i nocy. Te wszystkie czynniki sprawiają, że z pewnością lepiej wybrać telebim niż reklamę na billboardzie. To zwyczajnie większa skuteczność, co skutkuje lepszymi wynikami.
2021-12-27
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.