Promocja firmy - warianty efektywnej promocji

Reklama jest to najprostsza i jednocześnie najważniejsza strategia pozyskania nowych klientów. Każde przedsiębiorstwo stosuje wyselekcjonowaną przez siebie formę reklamy - umieszcza ją na billboardach, muralach, w radiu lub na tramwaju.


Dowiedz się, których metod można użyć, ażeby promocja przedsiębiorstwa była efektywna.




Przydomowa oczyszczalnia ścieków
Dziennikarz: wfeiden
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com/


Zdrowie i uroda
Dziennikarz: Alejandro Martinez
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com


malowanie murali
Dziennikarz: katsrcool (Kool Cats Photography) 1,000,000 + View
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com


Reklama zewnętrzna, określana również jako (DOOH) to nadzwyczaj skuteczna forma promocji przedsiębiorstwa. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamowego w wybranych miejscach literalnie na ulicy, z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza. Reklama outdoorowa jest ogólnie dostępna i cechuje ją ogromny poziom oglądalności.

Czy odnalazłeś potrzebne informacje na omawiany temat? Jeżeli tak, to bardzo dobrze, ale równie interesujące będą dane na niniejszym serwisie. Wtedy przejdź tam (http://www.studioprinter.pl/witacze-gminne/).

Reklamę tego rodzaju widać na każdym kroku: na billboardach, również artystyczne malowanie ścian (zobacz ilustracje - Ideamo). Wedle badań, taka promocja przedsiębiorstwa odbierana jest przez klientów jako najmniej drażniący lub inwazyjny typ reklamy. Reklama zewnętrzna zapewnia także wysoki zwrot inwestycji - według danych z amerykańskiego rynku - każdy zainwestowany dolar zwróci się po trzykroć. Ogromnym plusem jest też brak deklaratywności. Znaczy to, że odbiorca reklamy nie musi kupić gazety, uruchomić telewizji czy korzystać z internetu, aby zetknąć się z marketingiem.


Kwestia nośników outdoorowych dosyć często dotykana jest przez projektantów jak też konserwatorów zabytków. Adwersarze tej formy reklamy żądają wykluczenia reklam zewnętrznych z miast. Promocja firmy może się również odbywać z pomocą innych źródeł.


Warto rozważyć promocję przedsiębiorstwa w internecie, w gazecie, w telewizji czy malowanie murali, jeśli fundusz przedsiębiorstwa na to pozwala (zobacz tutaj). Należałoby pamiętać, iż nawet przy małych nakładach można zyskać skuteczną jak też zapadającą w pamięć kampanię reklamową, wszystko zależy od naszej inwencji.
2021-12-19
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.