Szukając najskuteczniejszej formy promocji, przedsiębiorcy testują różne metody. Jedną z najpowszechniejszych jest reklama zewnętrza.
Promocja outdoorowa, czyli zewnętrzna lub uliczna, nie chce narzucać się potencjalnemu konsumentowi. Dyskretnie oczekuje na specjalistycznych nośnikach, aż sam ją zauważy. Agencje reklamowe oferują szeroką paletę promocji typu outdoor – od tablic reklamowych, poprzez billboardy, niewielkie citylighty aż po nośniki zamontowane przy kioskach lub przystankach.
Najrozmaitsze teksty zazwyczaj zmieniają się każdego dnia -
najnowsza publikacja stale się przyda. Mając zamiar się z nią zaznajomić, wejdź w ten link - tam całość dla Ciebie omówiliśmy.
Szczególnie popularne są
billboardy - ogromne plakaty reklamowe, mocowane na elewacjach budynków lub specjalnych słupkach.
W pierwszej kolejności, powinniśmy wybrać agencję reklamową, która zajmie się rozmieszczeniem naszych billboardów. Po wprowadzeniu w wyszukiwarce haseł „billboard Kraków” albo „billboardy Warszawa”, uzyskamy wykaz przedsiębiorstw świadczących tego typu usługi. Powinniśmy rozważnie zapoznać się z ich ofertą. Firmy na swoich witrynach online zazwyczaj umieszczają szczegółowy wykaz cen oraz galerię zdjęć ze zrealizowanymi projektami. Sprawdźmy ich dokładność, klasę oraz szczególnie rozmieszczenie. Sekwencje „billboard Kraków” oraz „billboardy Warszawa” odeślą nas także do for internetowych. Ich użytkownicy radzą, jakie firmy świadczą najbardziej profesjonalne usługi, a jakich lepiej unikać.
Dziennikarz: Daniel Oines
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Kiedy już zdecydujemy się na przedsiębiorstwo, z którym planujemy współpracować, zapoznajmy się starannie z jego specyfikacjami co do projektu. W dalszej kolejności, z pomocą agencji reklamowej lub grafika, zaplanujmy projekt treści, którą zawrzemy na
plakacie. Po zatwierdzeniu go przez realizatorów, pozostaje nam jedynie czekać aż nasze reklamy będą pojawiać się na elewacjach budynków lub słupach.