Skuteczna promocja zewnętrzna, czyli jak najlepiejdotrzeć do klientów

Szukając najskuteczniejszej formy promocji, przedsiębiorcy testują różne metody. Jedną z najpowszechniejszych jest reklama zewnętrza.

Promocja outdoorowa, czyli zewnętrzna lub uliczna, nie chce narzucać się potencjalnemu konsumentowi. Dyskretnie oczekuje na specjalistycznych nośnikach, aż sam ją zauważy. Agencje reklamowe oferują szeroką paletę promocji typu outdoor – od tablic reklamowych, poprzez billboardy, niewielkie citylighty aż po nośniki zamontowane przy kioskach lub przystankach. Szczególnie popularne są billboardy - ogromne plakaty reklamowe, mocowane na elewacjach budynków lub specjalnych słupkach.

W pierwszej kolejności, powinniśmy wybrać agencję reklamową, która zajmie się rozmieszczeniem naszych billboardów. Po wprowadzeniu w wyszukiwarce haseł „billboard Kraków” albo „billboardy Warszawa”, uzyskamy wykaz przedsiębiorstw świadczących tego typu usługi. Powinniśmy rozważnie zapoznać się z ich ofertą. Firmy na swoich witrynach online zazwyczaj umieszczają szczegółowy wykaz cen oraz galerię zdjęć ze zrealizowanymi projektami. Sprawdźmy ich dokładność, klasę oraz szczególnie rozmieszczenie. Sekwencje „billboard Kraków” oraz „billboardy Warszawa” odeślą nas także do for internetowych. Ich użytkownicy radzą, jakie firmy świadczą najbardziej profesjonalne usługi, a jakich lepiej unikać.

Kolejne tematy

Wypromuj własną firmę lub produkty wybierając reklamę na telebimach

Billboard
Dziennikarz: ING Group
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Gdy szukamy najlepszego pomysłu na reklamę swojej firmy powinniśmy zainteresować się reklamą outdoorową. Codziennie przejeżdżając samochodem lub autobusem widzimy co jakiś czas przy drodze wielkie reklamy, które bardzo często zwracają uwagę przechodniów.


reklama na ulicy
Dziennikarz: Daniel Oines
Na podstawie danych z: http://www.flickr.com
Kiedy już zdecydujemy się na przedsiębiorstwo, z którym planujemy współpracować, zapoznajmy się starannie z jego specyfikacjami co do projektu.

Zainspirował Cię nasz wpis? Namawiamy Cię zatem dalej (https://mega-pol.com/) - do naszej następnej witryny. Tam czekają na Ciebie inne newsy.

W dalszej kolejności, z pomocą agencji reklamowej lub grafika, zaplanujmy projekt (zobacz szkolenia z zarządzania projektem) treści, którą zawrzemy na plakacie. Po zatwierdzeniu go przez realizatorów, pozostaje nam jedynie czekać aż nasze reklamy będą pojawiać się na elewacjach budynków lub słupach.

Dlaczego warto wybrać reklamę zewnętrzną? Nawet nie wiemy, jaką siłę rażenia ma przekaz podprogowy. Oczekując na zmianę świateł, na tramwaj, czy nudząc się w korku, mimowolnie wodzimy wzrokiem po przestrzeni. Wtedy właśnie, mimochodem trafiają do nas wiadomości z reklam outdoorowych. Jak wskazują badania, dużo skuteczniej, niż te z ulotek rozdawanych na chodnikach. Z tego powodu warto zdecydować się na promocję na billboardzie w Warszawie.
2020-05-19
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.